Ruokatuotannon asiakaspalautteet

Tekmen ruokatuotanto saa asiakaspalautteita useita kanavia pitkin. Tekme tekee myös vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn.

Tekmen ruokatuotanto sai vuonna 2017 yksittäisiä asiakaspalautteita eri kanavia pitkin noin 600. Palautteita halutaan kuitenkin lisää.

Kanta-Hämeen keskussairaalassa lähetetään asiakkaiden aamupalatarjottimien mukana päivän ruokalista ja listan toisella puolella pyydettiin asiakaspalautetta.

Tekme tekee lisäksi vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn päiväkodeilla, kouluissa, ikäihmisten yksiköissä, muissa kokopäivälaitoksissa ja henkilöstöravintoloissa.

Asiakkaat voivat antaa palautetta niin ruokasaleissa olevien palautelomakkeiden kuin verkkosivujen kautta. Lisäksi Tekme osallistuu vuosittain 8-luokkalaisten V-päivään, jossa 8-luokkalaisten keräämiin kysymyksiin antavat vastauksia kaupungit useat eri toimijat mukaan lukien Tekmen ruokatuotanto.

 

 

 

 


Avainsanat:

Lue myös:

 
8.11.2018 /

Siirrymme käyttämään Palmian sähköpostia

Tekme Oy ja Linnan Ateriapalvelut Oy siirtyvät käyttämään Palmian sähköpostia 14.11.2018 alkaen. Uudet osoitteemme ovat muotoa etunimi.sukunimi@palmia.fi. Uudet yhteystietomme lisätään Ota […]

Lue lisää
 
18.10.2018 /

Tekmen palvelut ammattiliitto JHL:n lakon aikana 22.-23.10.2018

Julkisten ja hyvinvointialojen ammattiliitto JHL on päättänyt järjestää irtisanomissuojaa koskevaa lakimuutosta vastustavan lakon ma 22.- ti 23.10.2018. Tämä aiheuttaa tilapäisiä […]

Lue lisää
 
1.10.2018 /

Tekme Oy:n ja Linnan Ateriapalvelut Oy:n omistajuus siirtyi Palmialle

Tekmen sopimukset jatkuvat ennallaan Palmia Oy:n tultua omistajaksi Tekmen palvelutoiminta jatkuu yrityskaupan toteutumisen jälkeen normaalisti. Omistajuuden vaihtumisen myötä palvelusopimukset eivät […]

Lue lisää
 
Site by Atomi.