Ruokatuotannon asiakaspalautteet

Tekmen ruokatuotanto saa asiakaspalautteita useita kanavia pitkin. Tekme tekee myös vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn.

Tekmen ruokatuotanto sai vuonna 2017 yksittäisiä asiakaspalautteita eri kanavia pitkin noin 600. Palautteita halutaan kuitenkin lisää.

Kanta-Hämeen keskussairaalassa lähetetään asiakkaiden aamupalatarjottimien mukana päivän ruokalista ja listan toisella puolella pyydettiin asiakaspalautetta.

Tekme tekee lisäksi vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn päiväkodeilla, kouluissa, ikäihmisten yksiköissä, muissa kokopäivälaitoksissa ja henkilöstöravintoloissa.

Asiakkaat voivat antaa palautetta niin ruokasaleissa olevien palautelomakkeiden kuin verkkosivujen kautta. Lisäksi Tekme osallistuu vuosittain 8-luokkalaisten V-päivään, jossa 8-luokkalaisten keräämiin kysymyksiin antavat vastauksia kaupungit useat eri toimijat mukaan lukien Tekmen ruokatuotanto.

 

 

 

 


Avainsanat:

Lue myös:

 
1.10.2018 /

Tekme Oy:n ja Linnan Ateriapalvelut Oy:n omistajuus siirtyi Palmialle

Tekmen sopimukset jatkuvat ennallaan Palmia Oy:n tultua omistajaksi Tekmen palvelutoiminta jatkuu yrityskaupan toteutumisen jälkeen normaalisti. Omistajuuden vaihtumisen myötä palvelusopimukset eivät […]

Lue lisää
 
5.07.2018 / , , ,

Moniosaajien valmistujaisjuhlat Raatihuoneella

Tekmessä panostetaan jatkuvasti henkilöstön osaamiseen ja hyvinvointiin. Osana henkilöstön kehittämistä ja työntekijöiden osaamisen laajentamista siivous- ja ateriapalveluissa työskenteleville käynnistettiin moniosaajakoulutus keväällä 2016.

Lue lisää
 
21.06.2018 / , ,

Tekmen esimiesvalmennus päätökseen – valmistuneita juhlittiin Verkatehtaalla

Tekmessä henkilöstön osaamiseen ja esimiestyön kehittämiseen panostetaan systemaattisesti. Osana esimiestyön kehittämistä Tekmessä käynnistyi maaliskuussa 2017 reilun vuoden mittainen tutkintoon johtava […]

Lue lisää
 
Site by Atomi.