Ruokatuotannon asiakaspalautteet

Tekmen ruokatuotanto saa asiakaspalautteita useita kanavia pitkin. Tekme tekee myös vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn.

Tekmen ruokatuotanto sai vuonna 2017 yksittäisiä asiakaspalautteita eri kanavia pitkin noin 600. Palautteita halutaan kuitenkin lisää.

Jotta palautteita saataisiin lisää, aloitettiin syksyllä 2017 Kanta-Hämeen keskussairaalassa lähettämään asiakkaiden aamupalatarjottimien mukana päivän ruokalista ja listan toisella puolella pyydettiin asiakaspalautetta. Tämä tapa laajenee helmikuussa koskemaan myös Vanajaveden sairaalaa.

Tekme tekee lisäksi vuosittain asiakastyytyväisyyskyselyn päiväkodeilla, kouluissa, ikäihmisten yksiköissä, muissa kokopäivälaitoksissa ja henkilöstöravintoloissa. Asiakastyytyväisyyskyselyä kehitetään helpommaksi vastata vuoden 2018 aikana uuden toteuttajan kanssa yhteistyössä.

Asiakkaat voivat antaa palautetta niin ruokasaleissa olevien palautelomakkeiden kuin verkkosivujen kautta. Lisäksi Tekme osallistuu vuosittain 8-luokkalaisten V-päivään, jossa 8-luokkalaisten keräämiin kysymyksiin antavat vastauksia kaupungit useat eri toimijat kuten Tekmen ruokatuotanto.

 

 

 

 


Avainsanat:

Lue myös:

 
15.12.2017 / , , , , , ,

Rauhallista joulun aikaa!

Tekme toivottaa asiakkailleen, yhteistyökumppaneilleen ja henkilökunnalleen rauhallista joulun aikaa ja onnea vuodelle 2018!

Lue lisää
 
5.12.2017 /

Hyvää Itsenäisyyspäivää!

Tekmen toimipisteissä on tarjolla Itsenäisyyspäivän juhla-ateria joko 5.12. tai 6.12.

Lue lisää
 
1.11.2017 /

Tapio Vekka Tekmen toimitusjohtajaksi

Tekme Oy:n toimitusjohtajaksi haki 46 henkilöä. Hallituksen nimeämä valintatyöryhmä suoritti haastattelut ja valitsi niiden pohjalta kolme hakijaa soveltuvuusarviointeihin. Soveltuvuusarvioinnin jälkeen […]

Lue lisää
 
Site by Atomi.